1846-1846
Alcance y contenido: Corre unido: 1. 1846-04-07. A Coruña: Minuta das ordes dadas ao concello de Pontedeume e ao administrador de rendas estancadas da provincia
Nota á área de historia arquivística: procede do fondo da Xunta Superior de Subsidios, Armamento e Defensa do Reino de Galicia
Historia institucional o biografía: Segundo do Real decreto de 23 de maio de 1845, en cada provincia existirá un administrador provincial especial de rendas estancadas e un administrador provincial especial de aduanas, ambos con dependencia directa do seu director xeral. Máis tarde estas dúas áreas conflúen na Sección de Inspección e Administración de Aduanas e Impostos especiais
Este fondo atópase en proceso de organización e descrición, polo que o cadro de clasificación e as súas seccións, subseccións e series, coas súas datas e volume, poden sufrir modificacións.
As seccións, subseccións e series coas súas datas e volumes refírense á documentación xa organizada e descrita.
Transferencia19700101
Transferencia01/01/1974
Transferencia01/01/1975
01/01/1982
Transferencia14/08/1998
Transferencia23/07/2002
Transferencia01/09/2005
Transferencia21/12/2005
Transferencia25/01/2011
Transferencia27/12/2002
Transferencia09/03/2005
Descrición realizada por: Gloria García López, Dolores Lestón Suárez, Estrella Llano Buján e María del Rosario Torreiro Martínez
https://arquivo.galiciana.gal/arpadweb/gl/consulta/registro.do?id=1708815
und
Inventario do Arquivo da Delegación de Facenda da Coruña (1889-1958), ficheiros: 327-330. Libros de intervención Índice dos comerciantes, industriais individuais e das empresas individuais da provincia da Coruña que realizaron a declaración da contribución sobre as utilidades da riqueza mobiliaria, ficheiros: 349-350
Acceso restrinxido de acordo coa normativa de aplicación.
Oficio do administrador das rendas estancadas de Pontedeume, ao intendente no que lle traslada a información dada polo celador de policía e seguridade desta vila sobre a proclamación da constitución de 1837 en Lugo e das medidas tomadas polos administradores para manter a paz pública
Documento
1 Documento(s)
No existen copias
Historia archivística: A documentación da Intendencia provincial e logo da Administración económica provincial permaneceu no edificio da antiga Intendencia de Galicia, que segundo unha memoria presentada por Andrés Martínez Salazar, ocupaba a mellor parte do edificio ata que as autoridades militares se fixeron con el, relegando esta documentación ao sotos húmidos, onde a arroxaron toda sen nengún tipo de consideración. Na mesma memoria indica que o delegado, enterado de que a Deputación provincial dispoñía dunha casa libre, solicita o traslado a ese espazo duns 725 legaxos de papeis e libros de propiedades e dereitos do Estado e libros procedentes de varias bilbiotecas de conventos da provincia; aquí conservouse ata o seu traslado ao arquivo. Esta situación de abandono explica o mal estado de parte da documentación conservada
O fondo da Delegación Especial ingresou directamente desde o organismo remitente. Unha parte achábase na súa sede, na rúa Comandante Fontanes da Coruña; outra, recibida nas últimas transferencias, estaba depositada nunha nave na Travesía de Orillamar.
15030.ARG
TEXT
(unknown)
(unknown)