Antonio Eulate Fery

Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

1. Área de identificación

1.1 Código de referencia

  • ES.GA.15030.ARAG/2.46.
Localización de la documentación:

1.2 Título

  • Antonio Eulate Fery

1.3 Fechas

Fecha de creación:
  • 1852-01-01 / 1952-12-31. 1852 a 1952

1.4 Nivel de descripción

  • Fondo

1.5 Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 1 Carpeta(s)
  • 4 Unidade(s) de instalación
  • 9 Fotografía(s)

2. Área de contexto

2.1 Productor-Persona

2.2 Historia institucional/Reseña biográfica

2.3 Historia archivística

  • A documentación chega á RAG grazas a diferentes doazóns do propio Eulate e da súa filla Carmela Eulate Sanjurjo. Xunto aos documentos, a familia doa tamén diversos obxectos pertencentes a Eulate, que foron gardados no museo da RAG. Se ben, de parte da documentación descoñécese a procedencia e a data na que chega á RAG. Por motivos de conservación gárdanse á parte da documentación textual, as fotografías e os folletos.

2.4 Forma de ingreso

Forma jurídica del ingreso:
  • Doazón
Descripción de la forma de ingreso:

3. Área de contenido y estructura

3.1 Alcance y contenido

  • a documentación pódese dividir en dous grupos, por un lado documentos persoais como fotografías e unhas notas biográficas redactadas pola súa filla Carmela, e por outro documentos de función tanto pública como privada que inclúen diarios de navegación, follas de servizo, diplomas e oficios relativos ás condecoracións e méritos militares de Eulate, así como varios expedientes e documentos xerados ao seu paso polo Goberno Civil de Canarias entre 1910 e 1913.

3.4 Organización

4. Área de condiciones de acceso y utilización

4.1 Condiciones de acceso

Descripción condiciones de acceso:
  • Documentación de libre consulta, de acordo co art. 57 e 62 da Lei 16/1985 d e 25 de xuño, do Patrimonio Histórico Español e o art. 82 da Lei 8/1995 do 30 de outubro, do Patrimonio Cultural de Galicia. Así como polo estipulado no art. 56 e 58 dos Estatutos da Real Academia Galega

4.3 Lengua/Escritura(s) de la documentación

Lengua:
  • Spanish; Castilian

5. Área de documentación asociada

5.2 Existencia y localización de copias

Existencia de copias:
  • No existen copias

6. Área de notas

Nota general

7. Área de control de la descripción

7.1 Nota del archivero

  • Ordenación, descrición e instalación da documentación: Ricardo Axeitos Valiño (ARAG) Descrición do fondo: Mercedes Fernández-Couto Tella (ARAG) Catalogación das fotografías: Nélida Cosme (ARAG) Traballos realizados baixo a dirección de: Mercedes Fernández-Couto Tella (ARAG) Ordenación, descrición e instalación da documentación: 2004. 03. Catalogación das fotografías: 2004. 07.

7.2 Reglas o normas

Reglas o normas:
  • Norma galega de descrición arquivística: (NOGADA). Proposta inicial. Maio 2008
  • ISAD(G): Norma Internacional General de Descripción Archivística: Adoptada por el Comité de Normas de Descripción, Estocolomo, Suecia, 19-22 septiembre 1999. 2ª ed. Madrid : Subdirección General de Archivos Estatales, 2000

7.3 Fecha(s) de la(s) descripción(es)

Fecha de creación:
  • 2008/10/20
Fecha de última modificación:
  • 2016/05/17 16:58:39