Victoria Fernández Manzano

Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación y descripción

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/2.1.1.23.

Título

  • Victoria Fernández Manzano

Fecha de creación

  • 1957-01-01 / 1979-12-31. 1957 a 1979

Fecha de acumulación

  • 1957-01-01 / 1979-12-31. 1957 a 1979

Nivel de descripción

  • Fondo

Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 1 Unidade(s) de instalación compartida(s)

Creador/es

Historia y alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

  • Non posuímos datos biográficos sobre Victoria Fernández Manzano; só sabemos que posuía un obradoiro de costura en Madrid e que ás veces enviaba prendas ao seu irmán Faustino Fernández Manzano, ben para uso particular da súa familia, ben para a súa venda nos establecementos comerciais rexentados por el: ACIGAR, EL DIQUE/BAHÍA e EL FÉNIX.

Historia archivística

  • Os documentos persoais de Victoria Fernández Manzano chegaron mesturados coa documentación do fondo "Confeccións e establecementos comerciais Acigar, El Dique/La Bahía, Dakar e El Fénix", que tamén conservaba don José Ramón Fernández-Manzano González, quen o ofreceu en doazón á Xunta de Galicia en xuño do ano 1997. A doazón de don José Ramón Fernández-Manzano González foi aceptada mediante o Decreto 189/1998, do 11 de xuño, da Xunta de Galicia (DOG 123, do 29 de xuño de 1998).

Alcance y contenido

  • Compoñen o fondo series documentais directamente relacionadas coa vida empresarial de Victoria Fernández Manzano, como se observa nas series de Correspondencia, Facturas, Libros borradores de caixa, Nóminas ou Recibos.

Condiciones de acceso

Condiciones de acceso

Descripción condiciones de acceso:
  • Acceso libre en xeral.
Normativa:
  • Trátase de documentación pública de titularidade da Xunta de Galicia.

Condiciones de reproducción

Condiciones de reproducción:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.

Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo

Documentación relacionada

Existencia y localización de copias

Existencia de copias:
  • Non existen copias

Unidades de descripción relacionadas

Unidades de descripción relacionadas:
  • - Fondo documental "Confeccións e establecementos comerciais Acigar, El Dique/La Bahía, Dakar e El Fénix"- Fondo documental "Faustino Fernández Manzano"