Telegrama do Goberno Civil para o Ministerio da...

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación e descrición

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.3.2.10.1.2.10.1.1.//32456-27
Signatura:
  • 32456 27
    Signatura antigua
    • 2777

Título

  • Telegrama do Goberno Civil para o Ministerio da Gobernación onde comunica que cumpriou co ordenado polo Ministerio de Industria e Comercio, en relación coa modificación das tarifas eléctricas por parte de varios alcaldes

Data de creación

  • 1936-05-24. A Coruña

Data de acumulación

  • 1936-05-24. A Coruña

Nivel de descrición

  • Unidade documental

Volume e soporte da unidade de descrición

  • 2 Folla(s)

Creador/es

Historia e alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia arquivística

  • Ata o momento do primeiro ingreso no Arquivo do Reino de Galicia (a partir de novembro de 1986), o fondo estivo custodiado nas dependencias da institución remitente, en deficientes condicións de organización e conservación a documentación transferida ata 1993 e en mellores condicións as transferencias posteriores.

Alcance e contido

  • Acompaña: telegrama do Ministerio da Gobernación

Condicións de acceso

Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Dereitos de Autor
Situación de Dereitos de Autor:
  • Os planos e deseños que forman parte do fondo son obxecto da propiedade intelectual dos seus autores, cando este dato consta

Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo

Documentación relacionada

Existencia e localización de orixinais

Localización de orixinais:
  • Arquivo do Reino de Galicia

Existencia e localización de copias

Existencia de copias:
  • Non existen copias

Unidades de descrición relacionadas

Unidades de descrición relacionadas:
  • Véxanse as fraccións de serie correspondentes en: Período ata 1941: 2.3. ADMINISTRACIÓN LOCAL. Período 1941-1961: 2.2. NEGOCIADO 1º ADMINISTRACIÓN LOCAL. Período 1961-1977: 2.1.4. NEGOCIADO DE 1977-1982: 2.2. SECCIÓN DE ADMINISTRACIÓN LOCAL

Notas

Nota xeral
  • Volume: o volume total do fondo son 7.880 U.I Contido: a meirande parte do fondo, recibida no Arquivo do Reino de Galicia entre1986 e 1988, con datas extremas entre 1847 e 1985, está descrita nun inventario convencional.

Descritores

Descritores de materia