Oficio do alcalde de Ares para Juan L. Lourido...

Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación y descripción

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.3.2.10.1.2.10.1.2.11.//32548-15
Notação:
  • 32548 15
    Signatura antigua
    • 2869

Título

  • Oficio do alcalde de Ares para Juan L. Lourido comunicándolle que non se pudo instruír o expediente para fornecemento de enerxía eléctrica ás parroquias de Redes e Barracido

Fecha de creación

  • 1937-07-06. Ares

Fecha de acumulación

  • 1937-07-06. Ares

Nivel de descripción

  • Documento

Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 1 Folla(s)

Creador/es

Historia y alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia archivística

  • Ata o momento do primeiro ingreso no Arquivo do Reino de Galicia (a partir de novembro de 1986), o fondo estivo custodiado nas dependencias da institución remitente, en deficientes condicións de organización e conservación a documentación transferida ata 1993 e en mellores condicións as transferencias posteriores.

Alcance e conteúdo

Condiciones de acceso

Condiciones de reproducción

Condiciones de reproducción:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Derechos de autor
Situación de derechos de autor:
  • Os planos e deseños que forman parte do fondo son obxecto da propiedade intelectual dos seus autores, cando este dato consta
Lengua:
  • Spanish; Castilian
  • Galician
Escritura:
  • Humanista

Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo

Documentación relacionada

Existencia y localización de originales

  • Localización de originales: Estos son los originales

Existencia y localización de copias

  • Existencia de copias: Non existen copias

Unidades de descripción relacionadas

  • Unidades de descripción relacionadas: Véxanse as fraccións de serie correspondentes en: Período ata 1941: 2.3. ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos. Período 1941-1961: 2.2. NEGOCIADO 10. ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos. Período 1961-1977: 2.1.4. NEGOCIADO DE ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos.- Expedientes de varios concellos. Período 1977-1982: 2.2. SECCIÓN DE ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos

Notas

Nota general
  • Volume: o volume total do fondo son 7.880 U.I Contido: a meirande parte do fondo, recibida no Arquivo do Reino de Galicia entre1986 e 1988, con datas extremas entre 1847 e 1985, está descrita nun inventario convencional.

Descriptores

Copia digital