O Servizo Nacional de Excombatientes foi creado nos Estatutos de Falanxe o 31 de xullo de 1939, reconvertido a Delegación Nacional no ano 1941.
O Ministerio do Exército considerou excombatente aos homes e mulleres que octiveran calquera recompensa por méritos de guerra ou estiveran movilizados máis de seis meses en unidades ou organismos militares durante a Guerra Civil o na División Azul.
O fondo da Delegación Provincial de Excombatentes foi transferido pola Subdelegación do Goberno no ano 2006.
Alcance y contenido
Os documentos que conteñen os expedientes persoais de excombatentes son ,principalmente, a solicitude e o informe dos servizos prestados durante a guerra,
Condiciones de acceso
Condiciones de acceso
Descripción condiciones de acceso:
Acceso libre agás as restricións contempladas no art. 57.1 c) da lei 16/1985, do 25 de xuño, do patrimonio histórico español e na Lei 5/2016, do 4 de maio, do patrimonio cultural de Galicia.
Só se atopa inventariada unha pequena parte da documentación relativa, na súa maioría, a procesos electorais, expedientes persoais de afiliados, autoridades ..., correspondencia, etc.
Condiciones de reproducción
Condiciones de reproducción:
Limítase a reprodución dos documentos que se atopen en mal estado de conservación ou non poidan ser obxecto de consulta segundo a normativa de acceso.
O fondo da Delegación Provincial de Excombatentes foi dixitalizada no ano 2021 e pódese consultar online