AUTOS DE LA COMISIÓN EJECUTIVA DADA A PETICIÓN DE ANTONIO...

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

1. Área de identificación

1.1 Código de referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.1.1.2.4.1.1.//28264-36
Localización da documentación:
Signatura:
  • Caixa 28264 36
    Signatura antigua
    • Caixa 105-36

1.2 Título

  • AUTOS DE LA COMISIÓN EJECUTIVA DADA A PETICIÓN DE ANTONIO GARCÍA Y CALDAS, VECINO DE SAN PEDRO DE LANTAÑO, ARRENDATARIO DEL MAYORDOMAZGO Y QUINTO DE CALDAS, EN EL PLEITO CON LOS VECINOS, SOBRE EJECUCIÓN

1.3 Datas

Data de creación:
  • 1778-01-01 / 1778-12-31. 1778 XVIII/0
Data de acumulación:
  • 1778-01-01 / 1778-12-31. 1778 XVIII/0

1.4 Nivel de descrición

  • Unidade documental

1.5 Volume e soporte da unidade de descrición

  • 1 Expediente(s)

2. Área de contexto

2.1 Produtor-Institución

Outros produtores-persoa:
Outros produtores-institución:

2.2 Historia institucional/biografía

2.3 Historia arquivística

2.4 Forma de ingreso

Forma xurídica do ingreso:
  • Compra
Data de transferencia:
  • 23/10/2001

3. Área de contido e estrutura

3.1 Alcance e contido

Tipoloxía documental:
  • Auto de la comisión executiva

3.2 Valoración, selección e eliminación

Valoración, selección e eliminación:
  • O fondo foi sometido a diversos expurgos que mermaron especialmente a serie de causas criminais ó longo do pasado século e do presente. Por outra parte, a súa integridade houbo forzosamente de se resentir pola itinerancia inicial da Audiencia, a carencia dun único local de arquivo e as pésimas condicións de instalación que sufriron os documentos durante séculos
Data na que se realiza a eliminación:
  • 23/10/2001

3.4 Organización

4. Área de condicións de acceso e utilización

4.1 Condicións de acceso

Descrición condicións de acceso:
  • Acceso libre. Consulta limitada para aqueles documentos que se achen en mal estado de conservación

4.2 Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: o Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia; a Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.

4.4 Características físicas

Descrición do estado de conservación:
  • Unha parte do fondo áchase en mal estado debido ás pésimas condicións de instalación que durante séculos sufriron os documentos.

4.5 Instrumentos de descrición

Instrumentos de descrición:

5. Área de documentación asociada

5.2. Existencia e localización de copias

Existencia de copias:
  • No existen copias

5.4 Nota de publicacións

Publicacións:

6. Área de notas

Nota xeral

7. Área de control da descrición

7.1 Nota da/do arquivista

  • Descrición preparada en setembro de 2001 por Gabriel Quiroga Barro

7.3 Data(s) da (s) descrición(s)

Data de creación:
  • 2016/05/13
Data de última modificación:
  • 2017/08/31 19:21:08
Última validación completa:
  • 31/08/2017 19:21:08

Descritores