Confeccións e establecementos comerciais Acigar, El Dique...

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación e descrición

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/2.3.1.
Signatura:
  • Caixa 12009

Título

  • Confeccións e establecementos comerciais Acigar, El Dique/La Bahía, Dakar e El Fénix

Data de creación

  • 1927-01-01 / 1985-12-31. 1927 a 1985

Data de acumulación

  • 1927-01-01 / 1985-12-31. 1927 a 1985

Nivel de descrición

  • Fondo

Volume e soporte da unidade de descrición

  • 16 Unidade(s) de instalación
  • 3 Metros lineais

Historia e alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia arquivística

  • O fondo chegou ao Arquivo en 26 caixas, da man de don José Ramón Fernández-Manzano González, quen o ofreceu en doazón á Xunta de Galicia en xuño do ano 1997. A doazón foi aceptada no Decreto da Xunta de Galicia 189/1998, do 11 de xuño (DOG 123, 29/6/1998).

Alcance e contido

  • Compoñen o fondo series documentais directamente relacionadas coa administración e desenvolmento do seu negocio. Destacan as series de correspondencia, expedientes laborais, dietarios, estados de existencias, expedientes de adquisición de mercadorías, extractos de contas correntes, libros de control de existencias, recibos, etc.

Condicións de acceso

Condicións de acceso

Descrición condicións de acceso:
  • Acceso libre en xeral. Os documentos que conteñan datos persoais de carácter policial, procesual, clínico ou de calquera outra índole que poidan afectar a seguridade das persoas, o seu honor, a intimidade da vida privada ou familiar e a súa propia imaxe só poderán ser consultados nos termos que establece o art. 57.1 c) da Lei 16/1985, do 25 de xuño, do Patrimonio Histórico Español.
Normativa:
  • Trátase de documentación pública de titularidade da Xunta de Galicia.

Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • A normativa de aplicación é a que segue: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Lingua:
  • Spanish; Castilian

Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo

Documentación relacionada

Existencia e localización de copias

  • Existencia de copias: Non existen copias

Unidades de descrición relacionadas

  • Unidades de descrición relacionadas: - Fondo da Maxistratura de Traballo núm. 1 - Fondo da Maxistratura de Traballo núm. 2 - Delegación Provincial de Facenda da Coruña - Fondo Faustino Fernández Manzano - Fondo Victoria Fernández Manzano

Notas

Nota xeral
  • A documentación entregada en 26 caixas de plástico foi debidamente instalada en 16 caixas de cartón.