Tarxeta postal de Barral a Claudio Varela

Volver
Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

1. Área de identificación

1.1 Código de referencia

  • ES.GA.15030.ARAG/2.51.1.1.1.//FS.Caixa 10-95 - 1
Localización da documentación:
Signatura:
  • Subsección: FS Caixa 10 95 - 1

1.2 Título

  • Tarxeta postal de Barral a Claudio Varela

1.3 Datas

Data de creación:
  • 1972-01-01. 1972, Amsterdam

1.4 Nivel de descrición

  • Documento

1.5 Volume e soporte da unidade de descrición

  • 1 Tarxeta(s) Postal(ais)
  • 1 Tarxeta(s) Postal(ais)
Outras características físicas:
  • 1 tarxeta postal, 148 x 104 mm, papel, cuatricromía

2. Área de contexto

2.1 Produtor-Persoa

Outros produtores-institución:

2.2 Historia institucional/biografía

2.3 Historia arquivística

  • Descoñecida.

2.4 Forma de ingreso

Forma xurídica do ingreso:
  • Legado
Descrición da forma de ingreso:
  • Doazón de Claudio Varela de Cambre por disposición testamentaria (data do testamento do 24 de setembro de 1999). A adxudicación e entrega do legado foi recollida nunha acta notarialm do 15 de novembro de 1999.
Fonte do ingreso:
  • Claudio Varela de Cambre
Data de ingreso:
  • 15/11/1999

3. Área de contido e estrutura

3.1 Alcance e contido

  • Plano curto do Zandhoek, en Amsterdam.
Clase de documento:
  • Iconográfico

3.4 Organización

4. Área de condicións de acceso e utilización

4.1 Condicións de acceso

Descrición condicións de acceso:
  • Documentación de libre consulta, de acordo co art. 57 e 62 da Lei 16/1985 de 25 de xuño, do Patrimonio Histórico Español e o art. 82 da Lei 8/1995 do 30 de outubro, do Patrimonio Cultural de Galicia. Así como polo estipulado no art. 56 e 58 dos Estatutos da Real Academia Galega.

4.2 Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • Repordución restrinxida. Requírese a autorización do titular dos dereitos de autor que rixen sobre os documentos do fondo ata o ano 2070.
Dereitos de Autor
Situación de Dereitos de Autor:
  • A documentación é obxecto de propiedade intelectual por parte do seu autor e dos seus herdeiros e está suxeita ao disposto polo Real Decreto lexislativo 1/1996 de 12 de abril, aprobación do texto refundido de propiedade intelectual.

4.3 Lingua/Escritura(s) da documentación

Lingua:
  • Galician
  • Spanish; Castilian

4.4 Características físicas

Estado de conservación:
  • Regular

5. Área de documentación asociada

5.2. Existencia e localización de copias

Existencia de copias:
  • No existen copias

6. Área de notas

Nota xeral
  • Título: "Amsterdam - De Zandhoek" Edición: Wanders. Data: Extraída do carimbo de correo.

7. Área de control da descrición

7.1 Nota da/do arquivista

  • Instalación e descrición do fondo: Ricardo Axeitos Valiño (ARAG). 2008. Traballos realizados baixo a dirección de: Mercedes Fernández-Couto Tella (ARAG)

7.2 Regras ou normas

Regras ou normas:
  • Norma galega de descrición arquivística: (NOGADA). Proposta inicial. Maio 2008
  • ISAD(G): Norma Internacional General de Descripción Archivística: Adoptada por el Comité de Normas de Descripción, Estocolomo, Suecia, 19-22 septiembre 1999. 2ª ed. Madrid : Subdirección General de Archivos Estatales, 2000

7.3 Data(s) da (s) descrición(s)

Data de creación:
  • 2012/07/02
Data de última modificación:
  • 2018/03/21 11:40:43
Copia dixital