Expedientes de recrutamento

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación e descrición

Referencia

  • ES.GA.36055.AM/4.1.3.12.1.

Título

  • Expedientes de recrutamento

Data de creación

  • 1874 / 2001

Nivel de descrición

  • Serie

Volume e soporte da unidade de descrición

  • 89 Unidade(s) de instalación
Outras características físicas:
  • 222 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Creador/es

Historia e alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia arquivística

Alcance e contido

Condicións de acceso

Condicións de acceso

Descrición condicións de acceso:
  • Documentación de caracter público, de consulta libre agás as limitacións legais derivadas das respectivas normativa vixentes. Iniciarade en breve a aprobación dun reglamento propio.

Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • Reproducción libre a solicitude do interesado, coa salvidade da protección documental e da salvagarda da súa integridade.
Lingua:
  • Spanish; Castilian
  • Galician

Características físicas

Material no que se rexistra a información:
  • Papel
Estado de conservación:
  • Bo
Descrición do estado de conservación:
  • Aprécianse notables perdas documentais

Documentación relacionada

Existencia e localización de orixinais

  • Localización de orixinais: Coñecese a existencia de orixinais fora do arquivo municipal, no Arquivo Histórico Provincial, referidos principalmente ós libros de acordos e cartas ordes do concello de Tui de 1597 a 1775, documentación do Catastro do marqués da Ensenada e copias da Xuntas de Reino de Galicia dende 1608 a 1834 en proceso de reintegración

Existencia e localización de copias

  • Existencia de copias: Non se coñecen, agás naquela documentación derivada dun proceso de colaboración con outras administracións (eleccións, padróns de habitantes e de impostos...).

Unidades de descrición relacionadas

  • Unidades de descrición relacionadas: Pola realidade administrativa do eido local podería atoparse documentación moi directamente relacionada co concello e as súas actividades en arquivos doutras administracións do seu ameto xeográfico, especialmente no Arquivo da Deputación Provincial e no Arquivo Histórico Provincial

Notas

Nota xeral
  • Dirección: Praza do Concello, s/n 36700 Tui (Pontevedra) Teléfono: 986 603 625 Email: concellotui@concellotui.org Web: www.concellotui.org
Nota á área de identificación
  • O arquivo do concello supón un sistema arquivístico simple, coa función de recoller, conservar e servir a documentación xerada no decurso da xestión administrativa nas oficinas do concello. Dispón de persoal municipal.
Nota á área de condicións de acceso e utilización
  • Galego nalgúns documentos máis recentes

Descritores

Descritores de institucións

Descritores de materia