Expediente de solicitude de José de Quiroga y Quindós,...

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación e descrición

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.3.1.12.2.//Caixa 40026-168
Signatura:
  • Caixa 40026 168
    Signatura antiga
    • C38 A101

Título

  • Expediente de solicitude de José de Quiroga y Quindós, coronel do rexemento provincial de Betanzos, á Xunta Superior sobre a composición da casa cuartel para aloxar ao seu rexemento.

Data de creación

  • 1810-08-19 / 1810-08-24. 1810, agosto, 19. Betanzos a 1810, agosto, 24. A Coruña

Data de acumulación

  • 1810-08-19 / 1810-08-24. 1810, agosto, 19. Betanzos a 1810, agosto, 24. A Coruña

Nivel de descrición

  • Unidade documental

Volume e soporte da unidade de descrición

  • 3 Folla(s)

Creador/es

Historia e alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia arquivística

Alcance e contido

  • Contén: - Solicitude.-1810/08/19. Betanzos - Dilixencia da Xunta Superior indicando que se lle conteste que se fará a orde correspondiente para que se leve a cabo a obra a cargo dos propios e arbitrios de Betanzos.- 1810/08/23. [A Coruña] - Oficio da Xunta Superior a José de Quiroga y Quindós comunicándolle que se pasou ao concello de Betanzos a orden correspondente.- Minuta. 1810/08/24. A Coruña.

Documentación relacionada

Existencia e localización de copias

  • Existencia de copias: No existen copias

Unidades de descrición relacionadas

  • Unidades de descrición relacionadas: -No AHN custódiase a documentación da Xunta Central Suprema Gobernativa do Reino que estivo no Arquivo do Ministerio de Estado ata o ano 1862. Consérvase na “Sección de Estado” e inclúe a documentación que se puido salvar da Xunta Suprema de Galicia (mazos nº 68 a 77). -No Arquivo Xeral de Simancas tamén se custodia un inventario de documentación da Xunta Superior de Galicia dende 1808, entregada polo seu secretario. Figura na “Secretaría de Guerra. Varios de España e Indias” (mazo 7.327). -Probablemente algúns arquivos municipais conserven documentación das Xuntas provinciais que tiñan as súas sedes nos propios concellos. Como exemplo da custodia desta documentación, a da Xunta provincial de Santiago custódiase tanto no Arquivo catedralicio como no Arquivo Histórico Universitario de Santiago, como parte do depósito de documentación municipal. -Hai que ter en conta tamén os arquivos de deputacións, arquivos municipais e históricos provinciais que custodian documentación tanto de xuntas como de deputacións do século XIX.
Copia dixital