Expediente de solicitude de Antonio Quirós, xefe...

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación e descrición

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.3.1.12.2.//Caixa 40026-215
Signatura:
  • Caixa 40026 215
    Signatura antiga
    • C38 A148

Título

  • Expediente de solicitude de Antonio Quirós, xefe principal da Alarma de Pontevedra e a súa xurisdición, á Xunta Superior, para que revogue o nomeamento do seu alabardero Benito Rodríguez, por mala conduta.

Data de creación

  • 1810-10-18 / 1810-10-23. 1810, outubro, 18. Pontevedra a 1810, outubro, 23. A Coruña

Data de acumulación

  • 1810-10-18 / 1810-10-23. 1810, outubro, 18. Pontevedra a 1810, outubro, 23. A Coruña

Nivel de descrición

  • Unidade documental

Volume e soporte da unidade de descrición

  • 2 Folla(s)

Creador/es

Historia e alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia arquivística

Alcance e contido

  • Contén: - Solicitude: 1810-10-18. Ponevedra - Dilixencia da Xunta Superior comunicando que non pode revogar o nomeamento de Benito Rodríguez sin causa comprobada.- 1810-10-20. [A Coruña] - Oficio da Xunta Superior a Antonio Quirós comunicándolle que non pode revogar o nomeamento de Benito Rodríguez sin causa comprobada.- Minuta. 1810-10-23. A Coruña

Documentación relacionada

Existencia e localización de copias

  • Existencia de copias: No existen copias

Unidades de descrición relacionadas

  • Unidades de descrición relacionadas: -No AHN custódiase a documentación da Xunta Central Suprema Gobernativa do Reino que estivo no Arquivo do Ministerio de Estado ata o ano 1862. Consérvase na “Sección de Estado” e inclúe a documentación que se puido salvar da Xunta Suprema de Galicia (mazos nº 68 a 77). -No Arquivo Xeral de Simancas tamén se custodia un inventario de documentación da Xunta Superior de Galicia dende 1808, entregada polo seu secretario. Figura na “Secretaría de Guerra. Varios de España e Indias” (mazo 7.327). -Probablemente algúns arquivos municipais conserven documentación das Xuntas provinciais que tiñan as súas sedes nos propios concellos. Como exemplo da custodia desta documentación, a da Xunta provincial de Santiago custódiase tanto no Arquivo catedralicio como no Arquivo Histórico Universitario de Santiago, como parte do depósito de documentación municipal. -Hai que ter en conta tamén os arquivos de deputacións, arquivos municipais e históricos provinciais que custodian documentación tanto de xuntas como de deputacións do século XIX.
Copia dixital