Subsección funcional que expresa a competencia directa do administrador na tramitación dos expedientes de obras, principalmente de mantemento e reparación do centro. Hai que ter en conta que o Sanatorio non ten autonomía para a realización de obras de maior presuposto; neses casos depende da autorización do superior xerárquico: a Administración Institucional da Sanidade Nacional ou o Ministerio, segundo o momento.
Historia arquivística
A documentación coa que estamos a traballar forma parte do fondo documental do Sanatorio Marítimo Nacional de Oza, xa instalado e descrito no ARG. A parte que nos ocupa ingresa no ARG o 28 de marzo de 2000, por medio dunha transferencia irregular cun total de 345 unidades de instalación, nuns 51'75 metros lineais aproximadamente. A instalación consta tanto de caixas como de carpetas e simples paquetes atados con cordas (estes eran os papeis soltos que se ataron para o traslado).
Respecto da situación da documentación, antes do traslado estaba custodiada no propio Sanatorio de Oza, en varias habitacións dun pavillón non utilizado actualmente. Achábase en malas condicións debidas á sucidade e á humidade. Na primeira habitación, unha especie de despensa, a documentación atopábase en parte instalada sobre andeis, en parte estrada polo chan. Na segunda, un cuarto de baño, encontrábase a documentación en peor estado, ciscada no chan: algunha estaba tan deteriorada que xa nin se recolleu. Nun despacho, a documentación estaba instalada en caixas; e por último, no antigo quirófano había unhas fichas dentais.
As noticias do estado desta documentación chega ao ARG por medio de Carlos Guitián, da Biblioteca do Juan Canalejo, quen avisou da intención de destruíla. Esta urxencia explica o rescate mediante unha transferencia irregular.
Alcance e contido
Serie facticia.
Copia
Condicións de acceso
Condicións de acceso
Descrición condicións de acceso:
Acceso libre en xeral.
Condicións de reprodución
Condicións de reprodución:
A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións:
- Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia.
- Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Escritura:
Humanista
Características físicas
Estado de conservación:
Bo
Descrición do estado de conservación:
Basicamente se trata de documentación textual sobre papel, en bo estado de conservación.
Documentación relacionada
Existencia e localización de copias
Existencia de copias: Non existen copias
Unidades de descrición relacionadas
Unidades de descrición relacionadas: Unha parte do fondo, composta por 267 unidades de instalación, está descrita separadamente. Poden considerarse complementarios os fondos:- Delegación/Dirección Provincial de Sanidade e Consumo.- Dirección Provincial de Saúde (Xunta de Galicia)
Notas
Nota xeral
Con respecto ás unidades de instalación, das 187, 67 están compartidas por varias series.
Conta con instrumentos de traballo complementarios: estudos de series identificadas