Responde da execución do programa de produción para as distintas marcas. Correspóndelle todo o proceso de elaboración do produto e responsabilízase de realizar as especificacións de fabricación, así como da calidade dos produtos rematados.
Tamén se encarga da supervisión e da vixilancia do persoal e das instalacións ao seu cargo, así como das porcentaxes de refugallos, minguas...
Entre as súas tarefas áchanse:
- Organizar e controlar o cumprimento dos programas de produción para os talleres de elaboración.
- Controlar e avaliar a produción dos talleres e informar sobre o funcionamento de máquinas e instalacións.
- Organizar a distribución do persoal dos talleres.
- Controlar os consumos de materias primas, materias auxiliares, envases…
- Responder da fiabilidade dos datos reflectidos nos partes de traballo, paradas , producións…
- Remitir ao xefe da Sección de Produción os informes periódicos sobre actividades, cumprimento de programas…
- Coordinar os servizos de mantemento (…)
Depende de Produción.
Historia arquivística
A meirande parte da documentación estaba depositada no faiado do edificio principal da fábrica, en andeis metálicos onde aparecía indicado o nome de diferentes departamentos. A documentación restante estaba situada en varios despachos, principalmente no de dirección.
A única mención que atopamos sobre a súa organización figura nunha carta do 6 maio de 2002 dirixida ao director da Fundación ALTADIS polo director da fábrica, Javier Otiz de Urbina. Nela comentábase que a documentación estaba instalada en arquivadores etiquetados por datas, pero sen mencionar ningún tipo de organización.
Sabemos por unha carta do 16 de abril de 1955 da desaparición de gran parte da documentación anterior a 1921. Nesta carta autorízase a destrución de documentación anterior a esta data e anúnciase que proximamente se realizará o mesmo coa documentación anterior a 1945. Tamén hai que ter en conta as perdas que puideron ocasionar incendios importantes que se produciron na fábrica, como por exemplo o de 1896 ou o de 1920.
Alcance e contido
Corren xuntos:
fotografía e gráfico.
Condicións de acceso
Condicións de acceso
Descrición condicións de acceso:
A documentación é de libre acceso para os cidadáns en xeral.
Determinadas series están afectadas por limitacións no acceso, conforme as condicións xerais da lei. O artigo 105.b da Constitución establéceas de forma xenérica e o artigo 57.1 da Lei de patrimonio histórico español sinala as regras que rexen as consultas. Haberá consulta restrinxida no caso de que o seu contido afecte a seguridade ou defensa do Estado, a pescuda dos delitos ou a intimidade das persoas.
Normativa:
Ao estar depositados no ARG, os documentos adquiren a condición de bens de interese cultural (art. 50 de la Lei 8/1995, do 30 de outubro, do patrimonio cultural de Galicia, e 60 da Lei 16/1985, do 25 de xuño, do patrimonio histórico español), e pasan a gozar así do réxime de protección establecido nas normas.
Condicións de reprodución
Condicións de reprodución:
A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións:
- Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia.
- Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Dereitos de Autor
Situación de Dereitos de Autor:
- Real decreto lexislativo 1/1996, do 12 de abril, polo que se aproba o texto refundido da Lei de propiedade intelectual, regularizando, aclarando e harmonizando as disposicións legais vixentes. Atinxe, entre outros, a: Artigo 10. Obras e títulos orixinais f) Os proxectos, planos, maquetas e deseños de obras arquitectónicas e de enxeñería. g) Os gráficos, mapas e deseños relativos á topografía, á xeografía e, en xeral, á ciencia. h) As obras fotográficas e as expresadas por procedemento análogo á fotografía - Real decreto 1825/1998, do 28 de agosto, sobre traspaso de funcións e servizos da Administración do Estado á Comunidade Autónoma de Galicia en materia de execución da lexislación sobre propiedade intelectual. - Decreto 60/1999, do 11 de marzo, de asunción das funcións e servizos transferidos á Comunidade Autónoma de Galicia, mediante Real decreto 1825/1998, do 28 de agosto, en materia de execución da lexislación sobre propiedade intelectual e a súa asignación á Consellería de Cultura, Comunicación Social e Turismo.
Lingua:
Spanish; Castilian
Características físicas
Estado de conservación:
Bo
Documentación relacionada
Existencia e localización de orixinais
Localización de orixinais: Arquivo do Reino de Galicia Arquivo de Tabacalera S.A. que se custodia no Arquivo Xeral da Administración de Alcalá de Henares.
Existencia e localización de copias
Existencia de copias: Non existen copias
Unidades de descrición relacionadas
Unidades de descrición relacionadas: No arquivo atopamos información complementaria nos seguintes fondos: Real Audiencia de Galicia. 14 preitos e/ou causas relacionados coa renda do tabaco. Real Intendencia de Galicia. As caixas 46507 e 46508 conteñen un expediente gobernativo imprescindible para coñecer as súas orixes. Goberno Civil da provincia da Coruña. Podemos atopar información en diferentes seccións e subseccións deste fondo. Por exemplo, en canto ás asociacións, movementos sindicais, etc.
Notas
Nota xeral
Acompaña: informe sobre un novo procedemeto para a fabricación de cuchillas e a patente F. Wirtz.