Ata a creación da UDC (1989) os centros docentes de rango universitario radicados na Coruña dependían da Universidade de Santiago de Compostela e transferían o seu fondo documental ao Arquivo Histórico Universitario de Santiago. Desde 2003 a UDC contou co Centro de Documentación e Arquivo (CEDAR), como unidade especializada no arquivo e a xestión documental. Desde 2006, coa localización definitiva do CEDAR no seu actual emprazamento (no Edificio Xoana Capdevielle, situado no Campus de Elviña) os centros, unidades e servizos da UDC efectúan as transferencias documentais ao Arquivo que custodia o patrimonio documental da UDC. Última actualización 05/02/2013
Alcance e conteúdo
Función: Documentación que xustifica a produción científica desenvolvida polos investigadores da UDC, coa finalidade de que os grupos de investigación reciban as axudas establecidas. Tramitación administrativa: - Os grupos de investigación son a base sobre a que se elabora a produción científica da UDC. Os grupos deberán establecer a súa adscrición formal a un departamento, a un instituto ou a un centro tecnolóxico en que desenvolvan a súa actividade o coordinador ou a maior parte dos integrantes do grupo.
- Valóranse exclusivamente as actividades de investigación recollidas no baremo en vigor e só se avaliarán os méritos daqueles que foran membros da UDC no momento da solicitude (profesores de calquera categoría e persoal investigador contratado con cargo aos programas Isidro Parga Pondal e Ramón y Cajal).
- Avalíanse os méritos do ano anterior a aquel en que se solicitan. Excepcionalmente, poden presentarse méritos dos dous anos anteriores, sempre que non se presentasen neses anos e sempre que as persoas responsables da autoría pertencesen á UDC neses anos.
- Avaliaranse os méritos en distintos soportes analóxicos ou dixitais sempre que estes cumpriren os criterios que se requiren para o seu recoñecemento (ISBN, ISSN ou equivalentes).
- O expediente iníciase coa convocatoria anual da vicerreitora de Investigación, na que figura o prazo de solicitude.
- Ábrese a aplicación informática para introducir os datos da produción científica e envíase por correo electrónico a cada departamento a clave de acceso da aplicación. O proceso realízase a través do Sistema de Información da Vicerreitoría de Investigación (SIVI).
- Os solicitantes introducen a información na aplicación e imprimen os datos introducidos. Este documento, acompañado pola documentación xustificativa dos méritos alegados, entrégase no Rexistro Xeral.
- A unidade tramitadora recibe a información e prepara a proposta que se leva á Comisión de Investigación delegada do Consello de Goberno. Reúnese a Comisión de Investigación e realiza o reparto dos fondos destinados á produción científica de acordo co baremo en vigor.
- Unha vez avaliada a produción científica a documentación acreditativa devólvese ao departamento, instituto ou centro tecnolóxico.
- A aplicación informática permite á administración realizar consultas sobre a produción científica desde o ano 1995. Pódese consultar un ano determinado e as seguintes seccións: Monografías, Revistas Científicas, Congresos, Teses de Doutoramento, Proxectos de Investigación, Protección de resultados da investigación, Convenios específicos, Sexenios e Resumo. Documentos básicos que forman a serie: - Solicitude (modelo cos datos da produción científica)
- Documentación xustificativa dos méritos alegados:
- Páxinas nas que figuran os datos da publicación (título, autor/es, nome da revista, a data de publicación, volume, número, o ISSN ou e-ISSN)
- Documentos que acreditan a concesión de premios, valoración de proxectos presentados a concursos, críticas, valoración de artigos, etc.
- Páxinas de publicacións ou enderezos web nos que figuran os datos de congresos
- Certificados relativos a teses presentadas fóra de UDC
- Xustificación da concesión de sexenios
- Aceptación de adscrición a un grupo de investigación
- Actas da Comisión de Investigación
Condiciones de acceso
Condiciones de acceso
Descripción condiciones de acceso:
Restinxido a toda a documentación. A documentación tornárase libre aos 25 anos desde o falecemento do titular dos dereitos, se a data é coñecida, ou aos 50 desde a data do último documento.
Documentación relacionada
Existencia y localización de copias
Existencia de copias: No existen copias
Unidades de descripción relacionadas
Unidades de descripción relacionadas: Series relacionadas Precedentes: Descendentes: Complementarias:
- Expedientes de Sesións da Comisión de Investigación delegada do Consello de Goberno
- Expedientes das distintas modalidades de axudas á investigación
- Expedientes dos Grupos de Investigación
Documentos recapitulativos e publicacións íntegras ou parciais:
- Listaxe onde se relacionan as axudas concedidas
- Catálogo de investigación da UDC (Grupos, Unidades, Investigadores)
Notas
Nota al área de identificación
O campo 1.5 (Volume) deste fondo foi actualizado por última vez o día 07/01/2020.