Confeccións e establecementos comerciais Acigar, El Dique/La Bahía, Dakar e El Fénix
Fecha de creación
1927-01-01 / 1985-12-31. 1927 a 1985
Fecha de acumulación
1927-01-01 / 1985-12-31. 1927 a 1985
Nivel de descripción
Fondo
Volumen y soporte de la unidad de descripción
16 Unidade(s) de instalación
3 Metros lineais
Historia y alcance
Historia institucional/Reseña biográfica
Faustino Fernández Manzano nace en Astorga en 1901 e aparece establecido na cidade da Coruña nos anos 20 do século XX, participando cunha pequena cota, xunto co seu irmán Ramón, no negocio de Hernán García, propietario de ACIGAR. Nos anos trinta é o socio maioritario do negocio e en 1941 pide a renovación da marca ACIGAR ao seu nome.
Partindo deste establecemento sito na rúa San Andrés núm. 114, abre outros catro establecementos máis, dedicados todos á venda de roupa confeccionada para home, muller e nenos: "EL DIQUE" en 1943, na rúa Ramón de la Sagra núm. 1, "LA BAHÍA" en 1953, "DAKAR" en 1956, na rúa Real núm. 43, e "EL FÉNIX", que abriu as súas portas en San Andrés núm. 44.
O persoal empregado na súa empresa aumenta en relación co auxe do negocio: dende os seis empregados cos que contaba en 1938 ata os once do ano 1966. Nos anos setenta apréciase un declive do negocio.
Faleceu en 1982, o que significou tamén a fin dos seus negocios.
Historia archivística
O fondo chegou ao Arquivo en 26 caixas, da man de don José Ramón Fernández-Manzano González, quen o ofreceu en doazón á Xunta de Galicia en xuño do ano 1997. A doazón foi aceptada no Decreto da Xunta de Galicia 189/1998, do 11 de xuño (DOG 123, 29/6/1998).
Alcance e conteúdo
Compoñen o fondo series documentais directamente relacionadas coa administración e desenvolmento do seu negocio. Destacan as series de correspondencia, expedientes laborais, dietarios, estados de existencias, expedientes de adquisición de mercadorías, extractos de contas correntes, libros de control de existencias, recibos, etc.
Condiciones de acceso
Condiciones de acceso
Descripción condiciones de acceso:
Acceso libre en xeral. Os documentos que conteñan datos persoais de carácter policial, procesual, clínico ou de calquera outra índole que poidan afectar a seguridade das persoas, o seu honor, a intimidade da vida privada ou familiar e a súa propia imaxe só poderán ser consultados nos termos que establece o art. 57.1 c) da Lei 16/1985, do 25 de xuño, do Patrimonio Histórico Español.
Normativa:
Trátase de documentación pública de titularidade da Xunta de Galicia.
Condiciones de reproducción
Condiciones de reproducción:
A normativa de aplicación é a que segue:
- Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia.
- Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Lengua:
Spanish; Castilian
Características físicas
Estado de conservación:
Bo
Documentación relacionada
Existencia y localización de copias
Existencia de copias: Non existen copias
Unidades de descripción relacionadas
Unidades de descripción relacionadas: - Fondo da Maxistratura de Traballo núm. 1 - Fondo da Maxistratura de Traballo núm. 2 - Delegación Provincial de Facenda da Coruña - Fondo Faustino Fernández Manzano - Fondo Victoria Fernández Manzano
Notas
Nota general
A documentación entregada en 26 caixas de plástico foi debidamente instalada en 16 caixas de cartón.
Xunta de Galicia. Información mantenida y publicada en internet por la Xunta de Galicia