A Estrada

Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

1. Área de identificación

1.1 Código de referencia

  • ES.GA.36038.AHPPO/1.2.1.1.1.
Localización de la documentación:

1.2 Título

  • A Estrada

1.3 Fechas

Fecha de creación:
  • 1563 / 1916

1.4 Nivel de descripción

  • Fondo

1.5 Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 0000 Unidade(s) de instalación

2. Área de contexto

2.2 Historia institucional/Reseña biográfica

2.3 Historia archivística

  • O Arquivo recolle por primeira vez os protocolos do distrito de A Estrada en 1944 e non volven recollerse, de novo, ata 1962. A partir de 1996 chegan periodicamente os protocolos de máis de 100 anos.

2.4 Forma de ingreso

Forma jurídica del ingreso:
  • Transferencia

3. Área de contenido y estructura

3.1 Alcance y contenido

  • Os protocolos notariais conteñen escrituras de compras, ventas, testamentos, de poder, inventarios de bens, recoñecementos de fillo natural, arrendos, hipotecas, etc.

3.2 Valoración, selección y eliminación

Valoración, selección y eliminación:
  • Conservación permanente.

3.3 Nuevos ingresos

Nuevos ingresos o transferencias:
  • O Decreto do 12 de novembro de 1931 establece que deben ingresar anualmente nos Arquivos Históricos Provinciais os protocolos que cumpran 100 anos, aínda que as transferencias efectúanse en función da dispoñibilidade de espazo do Arquivo.

3.4 Organización

  • DISTRITO DE A ESTRADA A Estrada 1817-1914 - Tabeirós, xurisdición de 1667-1907 - Vea, xurisdición de 1664-1834 Forcarei (1) 1852-1867 - Carboeiro, xurisdición de 1664-1867 - Soutelo (1) 1759-1905 - Cerdedo (1) 1650-1914 - Montes, xurisdición de 1563-1857 (1) Xurisdición de Montes

4. Área de condiciones de acceso y utilización

4.1 Condiciones de acceso

Descripción condiciones de acceso:
  • Libre, agás que se atopen en mal estado de conservación. Se teñen punto vermello o acceso é restrinxido.

4.2 Condiciones de reproducción

Condiciones de reproducción:
  • Limítase a reprodución dos documentos que se atopen en mal estado de conservación.

4.4 Características físicas

Material en el que se registra la información:
  • Papel

4.5 Instrumentos de descripción

Instrumentos de descripción:
  • Índices alfabético de notarios, cronolóxico e xeográfico.

5. Área de documentación asociada

5.2 Existencia y localización de copias

Existencia de copias:
  • No existen copias

7. Área de control de la descripción

7.1 Nota del archivero

  • Descrición realizada polo equipo técnico do Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra.

7.2 Reglas o normas

Reglas o normas:
  • ISAAR(CPF): Norma Internacional sobre Registros de Autoridad de Archivos relativos a Instituciones, Personas y Familias. 2ª ed. Consejo Internacional de Archivos, 2004
  • ISAD(G): Norma Internacional General de Descripción Archivística: Adoptada por el Comité de Normas de Descripción, Estocolomo, Suecia, 19-22 septiembre 1999. 2ª ed. Madrid : Subdirección General de Archivos Estatales, 2000
  • Norma galega de descrición arquivística: (NOGADA). Versión 2ª, febrero 2010.

7.3 Fecha(s) de la(s) descripción(es)

Fecha de creación:
  • 2015/02/04
Fecha de última modificación:
  • 2019/01/17 14:02:17
Última validación completa:
  • 17/01/2019 14:02:17