Expedientes de recrutamento

Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación y descripción

Referencia

  • ES.GA.36055.AM/4.1.3.12.1.

Título

  • Expedientes de recrutamento

Fecha de creación

  • 1874 / 2001

Nivel de descripción

  • Serie

Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 89 Unidade(s) de instalación
Otras características físicas:
  • 222 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Creador/es

Historia y alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia archivística

Alcance e conteúdo

Condiciones de acceso

Condiciones de acceso

Descripción condiciones de acceso:
  • Documentación de caracter público, de consulta libre agás as limitacións legais derivadas das respectivas normativa vixentes. Iniciarade en breve a aprobación dun reglamento propio.

Condiciones de reproducción

Condiciones de reproducción:
  • Reproducción libre a solicitude do interesado, coa salvidade da protección documental e da salvagarda da súa integridade.
Lengua:
  • Spanish; Castilian
  • Galician

Características físicas

Material en el que se registra la información:
  • Papel
Estado de conservación:
  • Bo
Descripción del estado de conservación:
  • Aprécianse notables perdas documentais

Documentación relacionada

Existencia y localización de originales

  • Localización de originales: Coñecese a existencia de orixinais fora do arquivo municipal, no Arquivo Histórico Provincial, referidos principalmente ós libros de acordos e cartas ordes do concello de Tui de 1597 a 1775, documentación do Catastro do marqués da Ensenada e copias da Xuntas de Reino de Galicia dende 1608 a 1834 en proceso de reintegración

Existencia y localización de copias

  • Existencia de copias: Non se coñecen, agás naquela documentación derivada dun proceso de colaboración con outras administracións (eleccións, padróns de habitantes e de impostos...).

Unidades de descripción relacionadas

  • Unidades de descripción relacionadas: Pola realidade administrativa do eido local podería atoparse documentación moi directamente relacionada co concello e as súas actividades en arquivos doutras administracións do seu ameto xeográfico, especialmente no Arquivo da Deputación Provincial e no Arquivo Histórico Provincial

Notas

Nota general
  • Dirección: Praza do Concello, s/n 36700 Tui (Pontevedra) Teléfono: 986 603 625 Email: concellotui@concellotui.org Web: www.concellotui.org
Nota al área de identificación
  • O arquivo do concello supón un sistema arquivístico simple, coa función de recoller, conservar e servir a documentación xerada no decurso da xestión administrativa nas oficinas do concello. Dispón de persoal municipal.
Nota al área de condiciones de acceso y utilización
  • Galego nalgúns documentos máis recentes

Descriptores

Descriptores de instituciones

Descriptores de materia