Xestión Catastral

Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación y descripción

Referencia

  • ES.GA.27028.AHPLU/1.3.2.5.2.

Título

  • Xestión Catastral

Fecha de creación

  • 1955 / 2003

Nivel de descripción

  • Fondo

Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 8.800 Caixa(s)
  • 184.613 Fotografía(s)
  • 17.957 Plano(s)
  • 1.652 Libro(s)

Creador/es

Historia y alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

  • En elaboración

Historia archivística

  • A documentación catastral xerada polos distintos servizos e unidades administrativas atopábase depositada nas dependencias da Xerencia Territorial do Centro de Xestión Catastral e da Xerencia Territorial da Delegación Provincial do Ministerio de Economía e Facenda ata o momento de ser transferida ao Arquivo Histórico Provincial de Lugo

Alcance y contenido

  • Entra a documentación catastral custodiada no Arquivo Histórico Provincial de Lugo consérvanse as cédulas de propiedade, as fotografías aéreas retintadas e as listaxes de características do catastro de rústica dos anos 50 e as "fichas de implantación" do catastro de urbana dos anos 60, todas elas de grande interese para o coñecemento da propiedade xa que sirven de referencia para documentar a delimitación parcelaria e permiten coñecer graficamente o territorio

Condiciones de acceso

Condiciones de acceso

Descripción condiciones de acceso:

Condiciones de reproducción

Condiciones de reproducción:
  • A reprodución dos documentos queda condicionada ao estado de conservación
Lengua:
  • Spanish; Castilian