Delegación Provincial de Asociacións/ Delegación...

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

1. Área de identificación

1.1 Código de referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.6.2.
Localización da documentación:

1.2 Título

  • Delegación Provincial de Asociacións/ Delegación Provincial da Familia

1.3 Datas

Data de creación:
  • 1964-01-01 / 1977-12-31. 1964 a 1977

1.4 Nivel de descrición

  • Fondo

1.5 Volume e soporte da unidade de descrición

  • 6 Unidade(s) de instalación

2. Área de contexto

2.2 Historia institucional/biografía

2.3 Historia arquivística

2.4 Forma de ingreso

Fonte do ingreso:
  • Delegación Provincial de Asociacións/ Delegación Provincial de Familia

3. Área de contido e estrutura

3.1 Alcance e contido

  • O conxunto da documentación deste fondo custodiada no Arquivo abarca os anos 1964-1977. Son diferentes expedientes de constitución de asociacións de diferente tipo. Trátase, pois, dun fondo que ilustra o fomento do asociacionismo por parte do Estado franquista.

3.4 Organización

  • O fondo non está dividido en seccións: as series dependen directamente do mesmo. Conta con 12 series ordenadas alfabeticamente.

4. Área de condicións de acceso e utilización

4.1 Condicións de acceso

Descrición condicións de acceso:
  • Acceso libre en xeral.

4.2 Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.

4.3 Lingua/Escritura(s) da documentación

Lingua:
  • Spanish; Castilian
Escritura:
  • Mecanografiada

4.4 Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo
Descrición do estado de conservación:
  • Trátase de documentación textual sobre papel, en bo estado de conservación.

5. Área de documentación asociada

5.2. Existencia e localización de copias

Existencia de copias:
  • Non existen copias

5.3 Unidades de descrición relacionadas

Unidades de descrición relacionadas:

6. Área de notas

Nota xeral
  • As unidades de instalación están compartidas con outros fondos. Conta con instrumentos de traballo complementarios: estudos das series identificadas e base de datos de lexislación.

7. Área de control da descrición

7.1 Nota da/do arquivista

  • Descrición realizada por Estrella LLano Buján, baixo a dirección de Gabriel Quiroga Barro

7.2 Regras ou normas

Regras ou normas:
  • ISAD(G): Norma Internacional General de Descripción Archivística: Adoptada por el Comité de Normas de Descripción, Estocolomo, Suecia, 19-22 septiembre 1999. 2ª ed. Madrid : Subdirección General de Archivos Estatales, 2000

7.3 Data(s) da (s) descrición(s)

Data de creación:
  • 2008/04/17
Data de última modificación:
  • 2017/07/27 09:55:02
Última validación completa:
  • 27/07/2017 09:55:01