Alcaldía de Esmelle

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

1. Área de identificación

1.1 Código de referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.1.3.1.1.
Localización da documentación:

1.2 Título

  • Alcaldía de Esmelle

1.3 Datas

Data de creación:
  • 1733-01-01 / 1834-12-31. 1733 a 1834
Data de acumulación:
  • 1733-01-01 / 1834-12-31. 1733 a 1834

1.4 Nivel de descrición

  • Fondo

1.5 Volume e soporte da unidade de descrición

  • 1 Unidade(s) de instalación compartida(s)

2. Área de contexto

2.1 Produtor-Institución

2.2 Historia institucional/biografía

2.3 Historia arquivística

2.4 Forma de ingreso

Forma xurídica do ingreso:
  • Transferencia
Fonte do ingreso:
  • Xulgado de Primeira Instancia e Instrución de Ferrol
Data de ingreso:
  • 16/11/1982

3. Área de contido e estrutura

3.1 Alcance e contido

  • Este fondo documental consta de cinco series documentais: Expedientes de partillas, Expedientes de ratificación de escrituras, Expedientes de reconto de bens, Expedientes de solicitude e Preitos. Esta última serie é a máis voluminosa.
Clase de documento:
  • Textual

3.3 Novos ingresos

Novos ingresos ou transferencias:
  • Trátase dun fondo pechado, polo que se descartan novos ingresos.

3.4 Organización

  • A series documentais descenden directamente do nivel de fondo en orde alfabética

4. Área de condicións de acceso e utilización

4.1 Condicións de acceso

Descrición condicións de acceso:
  • Acceso libre en xeral.

4.2 Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.

4.3 Lingua/Escritura(s) da documentación

Lingua:
  • Spanish; Castilian

4.4 Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo

5. Área de documentación asociada

5.2. Existencia e localización de copias

Existencia de copias:
  • Non existen copias

5.3 Unidades de descrición relacionadas

Unidades de descrición relacionadas:
  • Real Audiencia de Galicia, Audiencia Territorial de Galicia, Real Intendencia de Galicia, Xulgado da vila de Ferrol e da Graña/Xulgado de primeira instancia de Ferrol, Subdelegación de Rendas de Ferrol, Xulgado de Guerra e Mariña, Documentación notarial

5.4 Nota de publicacións

Publicacións:
  • QUIROGA BARRO, Gabriel: Imaxes da xustiza en Galicia: cartografía e iconografía nos fondos documentais da Real Audiencia de Galicia e Audiencia Territorial da Coruña. Santiago de Compostela: Dirección Xeral de Patrimonio Cultural, 1998.

7. Área de control da descrición

7.1 Nota da/do arquivista

  • Descrición realizada por María del Rosario Torreiro Martínez, baixo a dirección de Mª del Carmen Prieto Ramos

7.2 Regras ou normas

Regras ou normas:
  • Norma galega de descrición arquivística: (NOGADA). Proposta inicial. Maio 2008
  • ISAD(G): Norma Internacional General de Descripción Archivística: Adoptada por el Comité de Normas de Descripción, Estocolomo, Suecia, 19-22 septiembre 1999. 2ª ed. Madrid : Subdirección General de Archivos Estatales, 2000

7.3 Data(s) da (s) descrición(s)

Data de creación:
  • 2015/06/23
Data de última modificación:
  • 2017/02/24 08:50:38
Última validación completa:
  • 24/02/2017 08:50:38