Mañufe, San Vicente de

Volver
Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

1. Área de identificación

1.1 Código de referencia

  • ES.GA.36055.AHDT/1.145.
Localización de la documentación:

1.2 Título

  • Mañufe, San Vicente de

1.3 Fechas

Fecha de creación:
  • 1642-01-01 / 1975-12-31. 1642 a 1975

1.4 Nivel de descripción

  • Fondo

1.5 Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 2 Metros lineales

2. Área de contexto

2.2 Historia institucional/Reseña biográfica

  • A mediados do século trece esta parroquia chamábase Monufi e era coto ó que pertencía Santiago de Parada. Ten ermida de san Blas bispo, e contén o coto de Moldes do que antes era señor temporal o marqués de Mos. Na actualidade pertence ó concello de Gondomar.

2.3 Historia archivística

2.4 Forma de ingreso

Forma jurídica del ingreso:
  • Depósito

3. Área de contenido y estructura

3.1 Alcance y contenido

  • A produzón propia dunha parroquia: libros de bautizados, casados, defuntos, confrarías, etc.

3.3 Nuevos ingresos

Nuevos ingresos o transferencias:
  • Os libros da parroquia dos últimos cen ou cento cincuenta anos.

3.4 Organización

  • Confrarías: Santísimo, Ánimas, virxe do Rosario, virxe do Carmo, San Sebastián, San Antonio, San Mauro, San Andrés, San Vicente e San Blas, Corazón de María. Goberno: rexistros de bautizados, casados, defuntos, confirmados, cartas pastorales, circulares, constitucións sinodais. Administración xeral: expedientes de soltería. Facenda: fábrica, colecturía, limosnas de santos.

4. Área de condiciones de acceso y utilización

4.1 Condiciones de acceso

Descripción condiciones de acceso:
  • Ós documentos poden acceder os investigadores e todo o aquel que xustifique a súa utilización por motivos persoais. Deben aterse ás limitacións das leis vixentes e o regulamento dos arquivos eclesiásticos españois.

4.2 Condiciones de reproducción

Condiciones de reproducción:
  • A reproducción está moi limitada para evitar o deterioro e garantir a integridade da documentación. Existen uns impresos para solicitar fotocopias e reproduccións dixitais.

4.4 Características físicas

Material en el que se registra la información:
  • Papel

4.5 Instrumentos de descripción

Instrumentos de descripción:
  • Ficheiro temático, guías e inventarios.

5. Área de documentación asociada

5.2 Existencia y localización de copias

Existencia de copias:
  • No existen copias

7. Área de control de la descripción

7.1 Nota del archivero

  • Avelino Bouzón Gallego, director, Roberto Fernández Díaz, auxiliar, Macarena Cuiñas Gómez.

7.2 Reglas o normas

Reglas o normas:
  • ISAD(G): Norma Internacional General de Descripción Archivística: Adoptada por el Comité de Normas de Descripción, Estocolomo, Suecia, 19-22 septiembre 1999. 2ª ed. Madrid : Subdirección General de Archivos Estatales, 2000

7.3 Fecha(s) de la(s) descripción(es)

Fecha de creación:
  • 2007/10/11
Fecha de última modificación:
  • 2016/05/17 16:36:46