Servizo de Arquitectura e Etnografía dependente da Subdirección Xeral de Conservación e Restauración de Bens Culturais
Historia archivística
---
Alcance y contenido
Expedientes tramitados no proceso de preparación, adxudicación e regulamento da forma de execución dunha contratación de obras. Enténdese por contrato de obras o celebrado entre a Administración e un contratista cuxo obxecto sexa a construción de bens inmobles, a realización de traballos que modifiquen a forma ou sustancia do terreo ou subsolo e, a reforma, reparación e conservación de edificios.
Clase de documento:
Cartográfico
Condiciones de acceso
Condiciones de acceso
Descripción condiciones de acceso:
---
Condiciones de reproducción
Condiciones de reproducción:
---
Lengua:
Galician
Spanish; Castilian
Características físicas
Material en el que se registra la información:
Plástico
Dimensiones:
960 x 860 mm.
Documentación relacionada
Existencia y localización de copias
Existencia de copias: No existen copias
Notas
Nota general
Actualmente o edificio alberga o Museo Valle-Inclán.