Expediente de solicitude de demolición da casa número 13...

Ligazón persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación e descrición

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.3.2.10.1.2.12.4.1.//32324-13
Signatura:
  • 32324 13
    Signatura antiga
    • 2645-15

Título

  • Expediente de solicitude de demolición da casa número 13 da rúa de San Roque da cidade de Santiago de Compostela, a petición de Manuel Míguez Míguez

Data de creación

  • 1970-05-27. Santiago de Compostela / 1972-07-12. Santiago de Compostela

Data de acumulación

  • 1925-07-25. Santiago de Compostela / 1972-07-12. Santiago de Compostela

Nivel de descrición

  • Unidade documental

Volume e soporte da unidade de descrición

  • 70 Folla(s)

Creador/es

Historia e alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia arquivística

  • Ata o momento do primeiro ingreso no Arquivo do Reino de Galicia (a partir de novembro de 1986), o fondo estivo custodiado nas dependencias da institución remitente, en deficientes condicións de organización e conservación a documentación transferida ata 1993 e en mellores condicións as transferencias posteriores.

Alcance e contido

  • Acompaña: - Proxecto de casa nonúmero 13 da rúa San Roque e sete da praciña das Penas / José María Banet Díaz-Varela. - Escritura de compravenda de Matilde Pondal Araoz e fillos a José Míguez Nieves. 1925. - Relación de bens para a liquidación da herdanza de José Míguez Nieves. 1936. - Escritura de testamento de José Míguez Nieves. 1935. Contén: fotografías do inmoble a demoler

Condicións de acceso

Condicións de reprodución

Condicións de reprodución:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Dereitos de Autor
Situación de Dereitos de Autor:
  • Os planos e deseños que forman parte do fondo son obxecto da propiedade intelectual dos seus autores, cando este dato consta
Lingua:
  • Spanish; Castilian
Escritura:
  • Mecanografada

Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo

Documentación relacionada

Existencia e localización de orixinais

  • Localización de orixinais: Arquivo do Reino de Galicia

Existencia e localización de copias

  • Existencia de copias: Non existen copias

Unidades de descrición relacionadas

  • Unidades de descrición relacionadas: Véxanse as fraccións de serie correspondentes en: Período 1941-1961: 2.3. NEGOCIADO 2º. ASOCIACIÓNS, SANIDADE E OUTROS -Expedientes de diversos -Expedientes de demolicións e obras. Período 1961-1977: 2.2. SECCIÓN DE GOBERNO E RÉXIME INTERIOR. 2.2.1. NEGOCIADO DE ASUNTOS XERAIS -Expedientes de demolicións e obras -Expedientes de diversos. Período 1977- 1982: 2.1.2.4. PROMOCIÓN CIDADÁ -Expedientes de paralización de obras.
Unidades relacionadas no arquivo dixital:

Notas

Nota xeral
  • Volume: o volume total do fondo son 7.880 U.I Contido: a meirande parte do fondo, recibida no Arquivo do Reino de Galicia entre1986 e 1988, con datas extremas entre 1847 e 1985, está descrita nun inventario convencional.

Descritores