Expediente informativo sobre a solicitude, realizada polo...

Enlace persistente
EAD Dublin Core RDF Linked Open Data / EDM 5.2.8
 

Identificación y descripción

Referencia

  • ES.GA.15030.ARG/1.3.2.10.1.2.10.1.2.//32893-85
Signatura:
  • 32893 85
    Signatura antigua
    • 3214

Título

  • Expediente informativo sobre a solicitude, realizada polo coronel da 8ª Rexión ao Goberno Civil da Coruña, para que os concellos, do partido xudicial de Ortigueira, respeten os sinais que se establezan para traballos topográficos

Fecha de creación

  • 1933-06-17. A Coruña

Fecha de acumulación

  • 1933-06-17. A Coruña

Nivel de descripción

  • Unidade documental

Volumen y soporte de la unidad de descripción

  • 3 Folla(s)

Creador/es

Historia y alcance

Historia institucional/Reseña biográfica

Historia archivística

  • Ata o momento do primeiro ingreso no Arquivo do Reino de Galicia (a partir de novembro de 1986), o fondo estivo custodiado nas dependencias da institución remitente, en deficientes condicións de organización e conservación a documentación transferida ata 1993 e en mellores condicións as transferencias posteriores.

Alcance y contenido

Condiciones de acceso

Condiciones de reproducción

Condiciones de reproducción:
  • A reprodución da documentación deste fondo está suxeita ás seguintes disposicións: - Decreto 219/2011, do 17 de novembro, polo que se fixan os prezos públicos e as normas dos servizos de reprodución prestados nos arquivos xestionados pola Xunta de Galicia. - Orde do 31 de agosto de 2010, pola que se establecen as normas para a consulta e reprodución dos documentos nos arquivos propios e xestionados pola Xunta de Galicia.
Derechos de autor
Situación de derechos de autor:
  • Os planos e deseños que forman parte do fondo son obxecto da propiedade intelectual dos seus autores, cando este dato consta
Lengua:
  • Spanish; Castilian
Escritura:
  • Mecanografada

Características físicas

Estado de conservación:
  • Bo

Documentación relacionada

Existencia y localización de originales

  • Localización de originales: Estos son los originales

Existencia y localización de copias

  • Existencia de copias: Non existen copias

Unidades de descripción relacionadas

  • Unidades de descripción relacionadas: Véxanse as fraccións de serie correspondentes en: Período ata 1941: 2.3. ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos. Período 1941-1961: 2.2. NEGOCIADO 10. ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos. Período 1961-1977: 2.1.4. NEGOCIADO DE ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos.- Expedientes de varios concellos. Período 1977-1982: 2.2. SECCIÓN DE ADMINISTRACIÓN LOCAL- Expedientes de concellos

Notas

Nota general
  • Volume: o volume total do fondo son 7.880 U.I Contido: a meirande parte do fondo, recibida no Arquivo do Reino de Galicia entre1986 e 1988, con datas extremas entre 1847 e 1985, está descrita nun inventario convencional.

Descriptores